Druk promocyjny – wizytówki, hasła, frazy

Ulotki mają to do siebie, iż przykuwają uwagę odcieniem, hasłem oraz sposobem ich otrzymania. Zupełnie inaczej zerkniemy na ulotkę otrzymaną wraz z prasą czy do skrzynki pocztowej a inaczej potraktujemy ulotkę otrzymaną na ulicy przez osobę do tego zatrudnioną. Taką ofertę w postaci ulotki zazwyczaj wyrzucamy po krótkiej chwili do kosza, nie zwracając na nią uwagi.

W następstwie tego w czasie projektowania swojej ulotki, musimy zadbać o dobrze przyjazny kolor, jaki pozwoli odbiorcy na zwrócenie większej uwagi na samą ulotkę oraz na chwytliwe hasło, dzięki jakiemu pozostaniemy zapamiętani, nawet jeżeli ulotka wyląduje w koszu.

Na odpowiedniej ulotce musi odszukać się również adres i nazwa firmy, oferowane usługi i dobre zapewnienie o jakości. W innym wypadku będzie to próżna praca, której nikt nie doceni. Ulotki otrzymywane bezpośrednio do domu przeważnie są przeglądane w poszukiwaniu interesującej oferty jednak oraz z ciekawości przez odbiorców, dzięki czemu jesteśmy w stanie posiadać pewność, że stworzona przez nas praca zostanie w jakiś sposób zapamiętana.

Na jakże długim etapie powstawania reklamy powstają również slogany reklamujące naszą idealną jednostkę, które odnajdą się na plakatach, ulotkach czy wizytówkach, jakie rozdawać będziemy możliwym konsumentom – przetestuj gadżety dla pielęgniarek. Im lepszy slogan, tym większa pewność, iż zostanie zapamiętany i kojarzył się będzie tylko z naszą idealną firmą, dzięki czemu zostaniemy zapamiętani na dłużej.

Slogan reklamowy to ponad połowa sukcesu, może być stosowany w dowolny sposób, by zainteresować klienta powinien być umieszczany oczywiście w jak najogromniejszej ilości miejsc jednakże wystarczy ulotka z odpowiednim hasłem i sloganem, żeby dać się zapamiętać.

Wiadome jest, że dużo sloganów kojarzy nam się jedynie z jedną firmą i pamiętamy je przez długie lata, wskutek tego właśnie jest to tak ważne. Im lepszy dla naszej firmy, tym porządniej zostanie zapamiętana a jej usługi wykorzystane w dobrym momencie i w wypadku zapotrzebowania na nie przez klientów. Jeśli nie prowadzimy restauracji, nieraz jesteśmy w stanie zaczekać na kontakt, ale idealna reklama z pewnością zezwoli nam go łatwiej uzyskać.

Może to ci się też spodoba:

Dodaj komentarz