Kiedy warto wykorzystać nadruki na odzież?

Z nadrukami na odzież spotykamy się bez przerwy. Rozmaite rodzaje takich ubrań na szeroko zakrojoną skalę wykorzystują przedsiębiorstwa. Odpowiednio wykonane nadruki podnoszą prestiż firmy oraz pozwalają na lepszą organizację zadań wśród pracowników.

Sitodruk Kraków – czym powinien charakteryzować się dobrze wykonany nadruk firmowy?

  1. doskonałe oddanie barw

Nawet całkowity laik jest w stanie szybko rozpoznać nadruki, których jakość pozostawia wiele do życzenia. W takiej sytuacji przeważnie logo, napisy lub inne grafiki mają kolory o bardzo niskim poziomie nasycenia. Oczywiście, czasem ten efekt może być pożądany i wtedy nie jest to ani błąd, ani rezultat nieprawidłowego wykonania usługi. Jeśli jednak projekt zakładał żywe, intensywne barwy, a koszulki z firmowym nadrukiem wyglądają smutno i nieatrakcyjnie, firma odpowiedzialna za to zadanie nie zrealizowała zaleceń klienta. Rzetelni usługodawcy potrafią dobrać metodę, żeby rezultat wyglądał dokładnie tak, jak spodziewa się tego klient.

  1. słabe oddanie detali

Tu znowu warto zaznaczyć, że czasami efekt rozmycia jest po prostu pożądany. O nieprawidłowo zrealizowanym zleceniu możemy mówić, gdy projekt był wypełniony różnorodnymi detalami, uatrakcyjniającymi grafikę, a końcowy efekt wygląda nieatrakcyjnie i ma niewiele wspólnego z naszym zamysłem.

  1. bezproblemowe pranie

Odzież z własnym firmowym nadrukiem powinny jak najdłużej wyglądać atrakcyjnie. Nadruk firmowy wykonany w przestarzałej technologii dość szybko ulegnie zniszczeniu. Takie ubranie nie spełni więc pokładanych w nim nadziei. Rozwiązania, proponowane przez BHP KQS z Krakowa, stworzone zostały z użyciem nowoczesnych technologii. W rezultacie klienci przez dłuższy czas mogą cieszyć się atrakcyjnie wyglądającą odzieżą pracowniczą i gadżetami reklamowymi.

 

Dlaczego nadruki na odzież są tak popularne?

 

Główną zaletą odzieży z nadrukiem jest to, że brak tu jakichkolwiek ograniczeń. Przedsiębiorstwo ma więc szansę samodzielnie określić, co ma przedstawiać nadruk. Taki spersonalizowany przekaz może być np. skutecznym narzędziem marketingowym. Na popularność rozwiązania wpływa również jego uniwersalność. Targi, konferencje, cateringi, różnorodne większe wydarzenia, jak i codzienne funkcjonowanie załogi pracowniczej – we wszystkich tych przypadkach odzież z nadrukiem sprawia, że marka jest lepiej rozpoznawalna i zapisuje się w świadomości potencjalnych klientów. Aby móc cieszyć się w pełni wartościowym produktem, warto wybierać usługodawców, którzy oferują kilka technologii nanoszenia nadruku.

Może to ci się też spodoba:

Dodaj komentarz